2012. január 4., szerda

Piita 4Prezident!!

Újra itt a január, újra itt a Haver-aranylabda!

Nézzük mit követtünk, fociztunk el 2011.-ben.
A 2011-es haverfocikon 41 ember került kipróbálásra. 17 alkalommal 44 meccset játszottunk! A legtöbb meccset Kovács Péter Ákos focistaúr játszotta: 40-et. Nagy tapsot neki! Ja, most látom, hogy én is játszottam 40-et! Nagy tapsot nekem is!
A versenyben az vett részt, aki a meccsek 24,3 %-án játszott! Így, dövineriz: don Esteban de Gorombe!!!!!!!! Runnerup: Popa de Elözőbajnok.
(Csak így zárójelben: a veszkócsizmás Popy tudhat valamit, hogy mindig az élbolyban van)
(Meg még egy gondolat: tavalyhoz képest kevessebben, és kevesebbet fociztunk.. :( Remélem 2012.-ben nem folytatódik a trend. A tavalyi tábla: http://bjerringbro.blogspot.com/2011/01/popa-4-prezident.html)



137 megjegyzés:

Tsutsu írta...

Jippéé! Grat Pistinek!:) És persze Popy Andrisnak is:) Pisti egy malacfarokkal megelőzte a tavlyi bajnokot!:)

Pozitívum: minden részvételben, mind eredményben, mind helyezésben javítottam!!:)

Cél jövőre: Több foci!! (Játszunk 2-es meccseket és akkor alkalmanként akár 20 meccs is lemehet;)..persze tudom mivel ez egy hivatalos verseny..csak a 6 gól-os (illetve a végén a 3 gólos meccsek számítanak):)Tehát több alkalom!!:)

Köszi Csaba a bejegyzést, és a statisztikát! Már várom az idei szezont:)

Azért jó ez statisztika, mert nem a legjobb játékos kapja, hanem a legjobb csapatember és ez az én szememben többet ér!

Grat Pisti!!

Pitti írta...

Köszi Tsutsu a gratulációt!

Ohh hát teljesen meg vagyok hatódva és lepődve, de mit mondhatnék, ez a 2011-es év ilyen volt:
Haverfoci aranylabda
Planking dobogó
THM teljesítése
TOP marathon sorozat középtávok teljesítése

Kiemelendő Peti teljesítménye, mert tavaly is ő nyerte a legtöbbször résztvevő haverfocista díjat.

Készíthetnél egy olyan táblát amiben a pozíció mozgások láthatók az első évhez képest, hogy ki és hány helyet lépett előre vagy hátra a rangsorban.

A játék mennyiségi visszaesésének egyértelműen két oka van:
1. Laci távozása
2. Az én lesérülésem
amelyek következtében nem nagyon volt aki szervezze a meccseket, de ígérem tavaszra meggyógyulok és belehúzok.

És ha már a statisztikáknál tartunk. Most szembesültem vele, hogy a bejegyzések száma is folyamatosan csökken a blog születése óta, szóval Laci húzz bele! :-D

Petya írta...

Gratulálok Pistinek, gratulálok Nagycsének, mindenkinek gratulálok aki részt vett, sajnálom aki nem tudott részt venni, játszunk idén többet, hátha Pisti nem lesz lesérülve mert nem megy több őrült bicikliversenyre és akkor tudunk inkább helyette focizniiiii!

Tsutsu írta...

Pisti szerintem az is oka, hogy augusztustól szeptemberig én pl költözködéssel voltam elfoglalva, így én sem szerveztem akkor focikat.

És összességében, megbocsáss érte, szerintem nem 1-2 emberen múlik, hanem a nyaralások/kiránulások, városi bajnokság és a több munka mellett egyre kevesebb időnk/erőnk van focizni. Ráadásul augusztusig volt elégszer esős idő is.

De természetesen idén nem lehet más cél csak a meccsek növelése..persze ne minden hétvégén, mert akkor nem tudok részt venni ilyen jó arányban:)

Pitti írta...

Ez a bejegyzés óriási. Ennyit még nem röhögtem magamon. Csabi egyébként te be voltál nyomva amikor ezt a bejegyzést írtad? :-D

Hermann írta...

Hát ha délben hót részeg lehet az ember az a kiváló munkahely ismertető jele! :)

Tsutsu írta...

Pisti, Klopasz a kép is tényleg kiváló:)

Gombi írta...

Gratula srácok! Különösen Pittának!

Igazán összedobhatnánk egy vándoraranylabdára amit Pitta ünnepélyesen átvesz Popitól és 1 évig őrzi :)

Tsuts! A focira nem próbálsz majd meg csinálni esetleg egy olyan táblázatot mint a flavonos meccsekre? az egész jól működik, illetve olcsóbb, mint telefonálgatni :)

üdv!

Gombi írta...

Gratula srácok! Különösen Pittának!

Igazán összedobhatnánk egy vándoraranylabdára amit Pitta ünnepélyesen átvesz Popitól és 1 évig őrzi :)

Tsuts! A focira nem próbálsz majd meg csinálni esetleg egy olyan táblázatot mint a flavonos meccsekre? az egész jól működik, illetve olcsóbb, mint telefonálgatni :)

üdv!

Gombi írta...

Gratula srácok! Különösen Pittának!

Igazán összedobhatnánk egy vándoraranylabdára amit Pitta ünnepélyesen átvesz Popitól és 1 évig őrzi :)

Tsuts! A focira nem próbálsz majd meg csinálni esetleg egy olyan táblázatot mint a flavonos meccsekre? az egész jól működik, illetve olcsóbb, mint telefonálgatni :)

üdv!

Tsutsu írta...

Üdv Gombi! Látom, te aztán érted a módját, hogy kell növelni a kommenteket:) (Az utóbbi időben mindig vacakol az oldal.)

Én és más is gondolt persze erre, de én pl nem vándordíjra gondoltam hanem véglegesre. A fociknál bedobott pénzen mindig akad 100-200ft többlet azt össze lehet gyűjteni és megvenni a kupát. 40év múlva meg megnézzük kinek mennyi kupája van:)

Azt Bill csinálta, de meg lehet oldani. Viszont azt csak szűk körben kellene elterjeszteni, hogy a törzs tagok részt tudjanak venni a focin és ne legyenek kitúrva.Tehát sztem max 16 ember..és utána a maradék pár embernek lehet írni fb-on.

Petya írta...

http://indavideo.hu/search/text/Feri%20az%20operab%C3%A1lban

ez fantasztikus, nézzétek meg!

Popya írta...

Már csak az én gratulációm maradt. :)Pitti, nagyon ügyes voltál, gratulálok az aranylabdához!
Tényleg kevesebb meccsünk volt, de sztem ez a sok esőnek és a szabadságolásoknak köszönhető. Idén lehetne akár heti két meccs is azon a héten amikor mindenki itt van, az arány javulása érdekében...

Popya írta...

Apropó Csaba, mikor lesz a mérlegelés második fele?

Lacás írta...

Pitti, en is gratulalok! A ket aranylabdas kepet osszehasonlitva azt vettem eszre, amig Popya majd felrobbant a boldogsagtol, addig Pitti magabiztosan egy kis felmosollyal az arcan veszi at a dijat.:)

Pitti írta...

Köszi mindenkinek. :D
Igen a mérlegelés nekem is megfordult már a fejemben, bár azt hiszem kissé helyzeti előnyben vagyok mert a vizsgák miatt nem éppen stresszmentesek a napjaim.

Tsuts étrended helyreállt már?

Én támogatom a vándorkupát, nem kellenek a porfogók.

Pitti írta...

Itt lehet szemezgetni.
2-3000Ft-ért már elég normális serleget lehet venni, de amilyent én képzeltem és legjobban hasonlít az aranylabdához az 28000Ft.

Tsutsu írta...

1. Porfogó???? (Azt hiszed mindig te nyered?:)..lehet 20 évig semmi:))
2. Hol a link
3. Sajnos nem..így én hivatalosan nem is veszek részt a mérlegelésen

csabinnyó írta...

én is gratulálok mindenkinek! Pistinek több szerepet kellene engedni a flavonban is szerintem ;)

én amúgy hogy játszottam 7 meccset, mikor két haverfocin voltam és mindkettőn rásérültem a térdemre? :)

ja és köszönet azoknak, aki vették a fáradtságot és szavaztak édesapámra, aki immáron benne van a top20-ban:

http://www.astellasazorvosokert.hu/itt_a_top20_as_lista

(hónap végéig még lehet szavazni :P)

Popya írta...

Mivel elég soká lesz olyan alkalom hogy mindenki ott legyen, a mérlegelésre kitaláltam vmit: aki jön focizni, annak megcsinálhatjuk a második mérést meccs előtt, a többieket felkeresem otthon hónom alatt a mérleggel... :) Így Csabi akár már holnap is kihirdetheti a győztest :D

Pitti írta...

Valóban lemaradt a link:-D

http://www.serlegbolt.hu/index_main.html

Gombi írta...

Csabi! Lehet láma vagyok, de nem találom, hogy hol lehet szavazni... benyomnál egy idiótabiztos linket?

Sztem is nagyobb respektje lenne a vándorserlegnek! de mi lenne ha szavaznánk?

Ha a 28.000 forintosat vesszük, akkor sztem dobja össze a két aranylabdás! :D és ha megvan a kupa akkor már csak az átadóünnepséget kell megszervezni. Rihanna pl elénekelhetné Pitti névadódalát :)

remélem most nem 3szor küldi el a hozzászólásom, hanem legalább 4szer...

(nem Pitti, nem fogjuk összedobni Rihannára a pénzt a serlegért cserébe) :)

Pitti írta...

Mindkét tegnapi vizsgám sikerült és nem is akármilyen eredménnyel 3-as, 3-as!!!
ÁÁÁ királyság!!!! :-DDDD

Véleményem kifejtése a kupáról:

Én a vándorkupát pártolom és az aljába lehetne gravíroztatni azoknak a nevét akik már elnyerték és strigulázni az alkalmak számát. Poén lenne. :-D

Andrea írta...

Én is a vándorkupát támogatom, már ha ez érdekel valakit :)
Puszi!

Tsutsu írta...

Én is nehezen találtam meg, de talán ha a főoldalra mész, akkor onnan könnyebb.

Grat Pisti!

Végül is jó a vándorkupa.
4227C(38.o) v 4219A(35.o)?

És idén hogy lesz: Pistinél lesz végig, Andris meg bánkódhat, hogy későn jött a kupa ötlete? (Vagy bosszúból jövőre megnyeri újra?:))

Tsutsu írta...

Ja, a piték filmzenéjét hallgatom és beleszaladtam ebbe, küldöm a blogolvasónak szeretettel:)

http://www.youtube.com/watch?v=AsAcDjCNG24

Pitti írta...

Én olyasmire gondoltam mint a 73. oldalon az RS039-es.

A 28000-rest nem találom.

Tsutsu írta...

Nem lehet, hogy te nem a kupákat hanem csak a szobrokat nézed?:)

Tsutsu írta...

Lehet a 66. oldalon gondolta a 28e-t:) Amúgy ha csak egyet veszünk akkor bedobhatunk 100 ft-nál többet, hogy akkor igazán jól nézzen ki:)

Amit Pisti írt az olyan mint a vb kupa..és teljesen megfizethető:) Én támogatom:)

Tsutsu írta...

http://www.nemzetisport.hu/angol_labdarugas/arsenal-thierry-henry-ismet-a-londoniak-jatekosa-hivatalos-2111588

Egy embert ismerek, aki több gólt rúgott a hosszúba Henry-nél: Sz. Tamás debreceni lakos:)

Pitti írta...

Csak hogy mindenkinek tiszta legyen:

http://www.serlegbolt.hu/katalog/pages/11_073.htm

A képen látható bal felső kupáról beszélgetünk Tsutsuval.

csabinnyó írta...

Gombomir a link: http://www.astellasazorvosokert.hu/szavazas

Én is támogatom a vándorkupát, egy pár százassal benne vagyok, de azért a 28ezres felejtős szvsz :)

Remélem nyáron már én is harcolhatok a dicsőségért :P

Petya írta...

"Szerelemre születtem, sokan mondták már nekem"

Tsutsu írta...

Tegnap megnéztük A feláldozhatók-at. Vágjátok a Buda-Pest poént? Vicces, hogy eredetileg is ezt mondták..gondolom az amerikai akciófilm kedvelők max tizede értette :):) (Bár a szállító 2. vagy 3.-ban is arra tart Statham..)

Pitti írta...

Igen volt valami ilyen poén de nem emlékszem már rá pontosan mi volt.
Az a szállító 3 és nem csak oda tart, hanem oda is ért és elég lepukkantnak állítják be sajnos.
A tized szerintem kissé optimista Tsutsu, egyezzünk ki 2%-ban.

Frank Klopas írta...

Mi ez a BP poén?

Tsutsu írta...

http://www.youtube.com/watch?v=gpOp022QRhc

Frank Klopas írta...

Ohh

Tsutsu írta...

A 2. részben nemcsak Van Damme és Cuck Norris is benne lesz, hanem tárgyalnak Cage és Travolta párossal is - bár ők gondolom szintén 1-2 perces szerepet kapnak.

Petya írta...

Cage és Travolta nincsenek benne az előzetesben, ellenben Van Damme és Chuck Norris benne vannak - na ez egy olyan film lesz amit együtt kéne megnézni majd nyáron skaccok :)

Tsutsu írta...

Velük még tárgyalnak hogy mikor érnek rá, úgy hogy megy a forgatás. Ezért is tuti, hogy csak 1-2 percre tűnnek fel.

Leo behúzta a 3.-at is. Xavinak nem tudom hány dobogós helyezése van, de ő azért majd megérdemelhetne egy életmű díjat.

csabinnyó írta...

Hát Xabi szenzációs, ez kétségtelen, csak az a baj, h sose ő fejezi be az akciókat, így mindig Messi van a címlapokon. Mondjuk azzal se nagyon lehet vitatkozni, hogy ő a világ legjobbja jelenleg.

A Puskás díjat meg Neymar kapta, ahogy azt megjósoltam :)

http://www.fifa.com/ballondor/news/newsid=1564856/index.html

Grat a hétvégi győzelmekhez, csak így tovább srácok!

Lacás írta...

Azt almodtam, hogy a Kurtben volt a bajusznoveszto verseny eredmenyhirdetese. Mikor beleptem a Kurtbe nem talaltalak titeket, megkerdeztem a pultosnot, hogy hol vannak a cimbik. O meg odamutatott egy asztalhoz, ahol csupa szakallas, fogatlan csavok ultek es csak rohogtek rajtam.Ezek ti voltatok, nagyon vicces volt.
Hermann nezett ki a legdurvabban, de legalabb neki egy par foga meg megvolt:)

A csalad nem tudod minden kepet megnyitni, igy felraktam egy par kepet az iwiw-re, mert tesom utjan ott megtudjak nezni. Ha valakit igazan erdekel, ott megnezheti.
Pisti, berakom majd az altalad letrehozott helyre is!
Az ido tovabbra is nagyon fasza,rovidgatyos polos.
Melo az van boven, de szorakozasra es sportolasra is jut ido boven.

Amugy Koreabol, sot Uj Zelandrol is kerdezik tolem, hogy mi a franc folyik Magyarorszagon. Pontosabban a hirek meg ott is cimoldalon vannak. Tenyleg ennyire durvak az uj torvenyek?? Oszinten en nem nagyon vagyok kepben az otthoni ugyeket illetoen.

Frank Klopas írta...

Csá Lacás!
Mondd meg nekik, hogy politikai menekültként vagy kint, mert Magyarországon diktatúra épül! :)
Képeket majd nézem!

Tsutsu írta...

Vacak dolog lehet tartósan és egyértelműen a világ legjobb focistájának lenni, nem mellesleg abban a sportágban, amit a legtöbben űznek a világon.(Itt az igazolt játékosokra gondolok, különben a gyaloglás nyerne..):)

Petya írta...

Sajna Laci Klopasznak igaza van, maradj amíg tudsz :)

"múltkor is elszakadt a kaucsuk. az áldozat szerencsére csak egy külföldi turista volt, de akkor is"

:DDDD

http://www.origo.hu/sport/20120109-erin-langworthy-ausztral-turista-a-zambezi-folyoba-zuhant-amikor-elszakadt.html

Frank Klopas írta...

:D

Hermann írta...

"Menjenek el Vietnámba, ott ugráljanak!"

Lacás nem hiába veszem komolyan a fogmosást ha már az álmodba is belopóznak a fogaim! :D

Dzsoni nézted a playoff 1. körét? Én most fejeztem be kibaszott nagy volt!

Macska faterját már a rádióban is reklámozzák :D

Dzsonasz írta...

néztem hát. bár nem mindet.
a Giants nagyon nagy volt meg persze a Denver azzal a zöldfülűvel :D
kíváncsi vagyok a folytatásra...

Lacás írta...

Mar tobb helyrol is hallottam, hogy Jean-Claude Van Damme egy jo ideig itt lakott Daytona Beach-en, Krisz keresztanyukaja latta is a bankban.
Lehet itt kapott ra a drogozasra:)
Azert a regi Veres jatek oriasi klasszikus volt tole:)
Azert boldogabb akkor lennek, ha Chuck Norris-t meglatnam az utcan,dehat erre keves az esely:)

Gratula a hetvegi gyozelemhez skacok, ugyik vagytok!
Es grat.Leonak, hogy behuzta a 3.at is. Azert akarhogy is nezzuk a fontosabb aranylabdas az Pisti szamunkra!

Petya írta...

Pistinek már csak szerénységben kell felnőnie Messihez :P

Pitti írta...

Laci Miamiban mindig borult az idő?

Ki az a kis zöld rucis csajszi a karácsonyi képen? mmm

csabinnyó írta...

Laci, beléptem az iwiwre csak miattad :) Jól tetted, h kölcsönöztél egy gépet és csináltál pár képet, de azért igazán készíthetnél még többet, és többször :) És jöhetne valami beszámoló is már.
Az a 3 ajtós zöld ótó a tied? És abban a rózsaszín házban laksz? :)

Herr: hol, ki és mikor reklámozta fatert?

Peti: :)

Hermann írta...

A Friss rádión mondták a hírekben hogy Debrecenből ő meg még valaki jutott be a legjobb orvosok közé.

Lacás írta...

Ja a zold kocsi az enyem, jobbra a cabrio Pecae.
De a keco egaltalan nem rozsaszin, nekem meg a fenykeprol se tunik annak (amugy szurke).
Belulrol amugy eleg fasza, tenyleg nem gondoltam volna, hogy valaha ilyenben fogok lakni.
Majd csinalok meg kepeket!

Petya írta...

akinek nincs iwiw-je az megszopta? :)

Andrea írta...

ha van felesége, akkor nem :)

Pitti írta...

Engem mindig felvidít a Kovács házaspár blogon lefolytatott párbeszéde. :D

Frank Klopas írta...

Képzeljétek, tegnap találkoztam Nóbival!!
És Úristen, Nóbi nem változott semmit!!

Petya írta...

:D

Lacás írta...

Bizony Petya, nem szoptad be, mert Andi megmutatja majd neked.

Most viszont olyan faradt vagyok, hogy alig latok ki a fejembol.
Lehet megyek majd focizni brazilokkal, csak idot kene ra talalni...

Sracok, ezek szerint akkor Nobit megiscsak gyakrabban latjatok, mint engem:)
Remelem 2013-ban, nyaron azert jon nehany vitez.:)

Pitti írta...

Azért Peti te is mutasd meg Andinak cserébe azért hogy ő megmutatta :-P.

Tsutsu írta...

Ha már mindig tájékoztatlak titeket a nagy nyereményeimről, be kell számolnom a tegnapi eredményemről is. 3 szelvényt raktam, 1 bejött. (bukta:Barca csak 1 góllal nyert). A nyereség/veszteség mértéke lesúlytó: -0.23 ft..:D

Mindenki gondolkodjon már, hogy melyik 7vége lenne jó egy nagy közös vacsira. Hogy legyen idő mindenkinek terveznie (főleg a Pestieknek) február 10-17-24? Lehet csinálok valami netes táblázatot hozzá.

Mindenkinek rövid pénteket!:)

Tsutsu írta...

Esetleg március 2

Frank Klopas írta...

Csucs!
Éhes vagy, mi?
:D

Tsutsu írta...

Ha azon múlna, akkor már mára raknám, de igen, remélhetőleg akkor már én is ehetek rendesen:D

Knorbi írta...

Csaba, az az illózió h látszólag nem változtam az sajnos csak abból fakad h 15 éves koromra sikerült 35 évesre öregednem, akarom mondani a bölcsesség a szememből láttatja ezen nem realizált kortöbbletet :)

Laci, király a kocsi és a lakás is, de tényleg jo lenne gyakrabban hallani híreket az üveg-hegyen túli kalandjaidról

mindenkinek szép hétvégét

Knorbi
a kis Bogika apukája :)

Hermann írta...

Téboly 8kor ha bezárt keresünk valami mást a környékén!

Nagyzee írta...

Ez igazán szűkszavú és lényegretörő volt.:p Ha nem alszok be állva addig, akkor lehet, hogy lenézek. Sajnos rohadt álmos vagyok.

Petya írta...

Annyira hogy már a telefont sem veszed fel? Visszatértél a hat-trick kebelébe? :)

Nagyzee írta...

:o Mikor hívtál? Nagycsétől volt egy nem fogadott hívásom, de amint észrevettem, visszahívtam.

Egyébként nem megyek. Egyszerűen már túl kómás vagyok. Még kb. 2 métert bírok ma mozogni max, az ágyig.:(

csabinnyó írta...

nagyzee-ig még én is elmentem volna, de ez a téboj nagyon messze van ide a fájós lábamnak...

de köszi szépen az invitálást

Zé, mikor lesz nálad a sörkóstoló? Van két chimayom a célra, az oldalbordát meg megkérem, h süssön vmi sósat :)

Nóbi, minden rendben nálatok? Csabát hogy merted Bogi közelébe engedni? :D

Petya írta...

Kár Csabi hogy nem jöttél, én csak azért mentem mert azt monták jönni fogsz :)

Srácok az este nagy tanulsága hogy az embernek mindig választania kell. Van hogy cigifüst és szarszag között.

Pitti írta...

MIért?
Mostmár nincs is cigifüst sehol, legalábbis a kikötőben múlt héten nem volt.

csabinnyó írta...

Hát sorry, igazán felhívhattál volna akkor :P

Cigifüst vagy szarszag? Jól hangzik... A téboj szerintem még a kürtnél is rosszabb, mert ott semmi szellőzés nincs. Ráadásul nyáron a kürtnél nincs is jobb kiülős hely debrecenben :D

Tsutsu írta...

Teljesen igazad van a szellőzésről, illetve annak hiányáról:(:)

Dzsonasz írta...

álmos vagy Herr?

Hermann írta...

Mivel korán kellett mennem melózni ezért csak az 1. meccset néztem :(

De most néztem meg a Giants meccset ez is qva nagy volt!

Bár a szombat esti Frisco - Saintset nem érte utól. Remélem csak lesz egy Manning Indyben a döntőn!

Petya írta...

Én sajnos a Green Baynek szurkoltam, de hát bénák voltak.

Petya írta...

Ja Srácok, elfelejtettem mondani, hogy Dudi (Faragó Ádám) szerepel a most szombati HVG-ben.

Biztos átsiklottatok felette. Tartalomjegyzék teteje, fogja a fejét :)))

Pitti írta...

Hétvégén én is néztem a baltimore ravens-houston texans meccset és feltűnt valami, íme:

http://www.baltimoreravens.com/People/Players/Roster/Dennis_Pitta.aspx

Tsutsu írta...

Jobban hasonlít rád, mint egy nagy darab néger:)

Dzsonasz írta...

nekem a giants meccsen totál dezsvűm volt. óriási. persze igaz Herr hogy a hétvége meccse a 49ers Saints volt. remélem a giants döntős lesz és a New Englanddel találkoznak. ti nem vagytok betegek, én kezdek az lenni.
Pitti nekem nem jött be az oldal amit belinkeltél, készülsz már a deszkázásra egyéként? van még vizsga?

Tsutsu írta...

http://www.baltimoreravens.com/People/Players/Roster/Dennis_Pitta.aspx

Nézi rajtam kívül valaki a kézi és vízilabda EB meccseket? Ha kéziseknek jobban kijön a lépés, akkor tökéletes kezdés lehetett volna a 2 fronton.

Pitti írta...

Ez a link végig:

http://www.baltimoreravens.com/People/Players/
Roster/Dennis_Pitta.aspx

Ja rohadtul várom már a csúszást. Szombaton megyek bemelegíteni romániába vagy szentistvánra.

Hermann írta...

Döntetlen időntúli hetessel! És ha néha nekünk is fújtak volna valamit a sporik...

Tsutsu írta...

Sajnos csak az utolsó 15 percet láttam:( Elég szoros meccsek vannak ebben a csoportban.

A vízilabdások legalább már sanszos, hogy elődöntősek, főleg ha behúzzák a holnapi meccset.

Tsutsu írta...

Kezd unalmassá válni, hogy minden Classico-n Pepe és Sergio vergődését kell nézni. Természetesen reklamálásban is ők az elsők. (Pepe azért szerintem a gázabb, mert ő alattomosabb és durvább is)

Hermann írta...

Megint lesz Classico?

Dzsonasz írta...

volt.

Tsutsu írta...

Volt, de jövő héten megint lesz.

A Pepével kapcsolatban rosszul fogalmaztam. Szimplán eltiltanám legalább 1 évre az ilyen játékosokat, akik hétről hétre bizonyítják hogy mekkora tuskók.

Pitti írta...

Akkor jól gondolom, hogy beleegyezett a társaság a Tsutsu és általam javasolt aranylabda kupába?
Ha igen akkor elindítom a beszerzési folyamatot.
Ehhez meg kellene határozni azokat az embereket akik részt vállalnak az anyagiakban. Sztem lehetne a részvételi arányt alapul venni.
Csaba vélemény?

Petya írta...

szerintem inkább a nyertes meccsek arányát :)

P.Cs. írta...

Szolgálati közlemény: holnapig le kell adnunk a Cafeteria választásunkat. Hajrá utalványt adnék el a névérték 80%-áért, így mindenki jól járna. Loki meccsre, bérletre el lehet szórni. Írjatok, vagy hívjatok, ha kell. Köszi

Tsutsu írta...

Én is kértem vagy 20e-t, így nem kérek, de köszönjük a felajánlást.

Petya írta...

Nekem az a bajom a sportjeggyel hogy számlát kell kérni a cég nevére, csak akkor utalják vissza...

Srácok, ha valakit érdekel, itt van Johanna egy pár napra nálunk lakik aki még emlékszik rá és jó emlékei vannak róla annak mondom. :)

P.Cs. írta...

Ez nálunk nem úgy működik, hanem mint a kajajegy. Megkapod utalvány formájában és azzal fizethetsz.

Pitti írta...

Én nem tudom ki Johanna.

csabinnyó írta...

Johanna Lundback? :)

Meddig marad? A hétvége nem hinném h jó most, ha nem találkoznánk azért add át üdvözletünk neki.

Csucsu: Pepén én nem lepődök meg, ahogy Alonsón se. Mindkettő eszméletlen sötét. Egy real-barca meccsen minden játékost legalább két kamera vesz folyamatosan, nem értem, hogy miért nem az öltözőben rúgott bele Messibe...

Ami jobban idegesített, hogy azt a nyomorék fickót nem bírják kiiktatni a stúdióból. "Fehér balett" wazzee...

Lacás írta...

Peti, mondd meg legyszi Johannanak, hogy udvozlom es remelem jol alakul az elete. O valoban egy nagyon rendes lany! Tenyleg, azzal a csavoval van meg, aki az eskuvon is volt?

Tegnap sikeresen kizartam magam a szobabol, a szomszed probalta berugni, de vegul csavarhuzoval megoldottuk a problemat.
Van rola egy komoly video is, amit Peca csinalt, nagyon tanulsagos.

A lentiektol lecsaptak az aramot, mert par napot csusztak a fizetessel, de reggel ma beinteztem nekik a dolgot. Az angolt tanulgatjak, nagyon rendes csalad, rajtuk barmikor szivesen segitek!


A munkahelyre jott egy orosz csaj, aki hivja a baratnoit is az esti buliba.
Jo hetveget mindenkinek!

Hermann írta...

Lacás azért két buli között összerittyenthetnél már egy bejegyzést is. Mert az a pár kép aminek a nagyja egy napon készült édes kevés...

Dzsonasz írta...

főleg az orosz csajokról

Petya írta...

nem biztos hogy látni akarod azokat a képeket Dzsonasz. :)

Pisti, Johanna erasmussal volt itt 1 évet amikor Jörg is, ezért nem ismerheted, mert akkor még csak Lacinak a szomszédja voltál a szemünkben nem a barátunk :)

hétfőn megy haza, akkor úgy látom ma este senki sehova. vagy tévedek?

Hermann írta...

Jó magam emlékszek Johannára de más elfoglaltságom van ezért nem adtam jelet a témában.

Dzsoni bácsi m

Hermann írta...

egint eltalálta a legfontosabb kérdést! :D

Pitti írta...

Én már nem akarom Lacit ezzel szekálni, mert mondtam már neki eleget.
Én szívesen találkoznék veletek Peti mert már nem is emlékszem rátok, de nincs kedvem angolul csevegni mert már nem is tudok :-( és így nagyon fárasztó lenne. Vagy netalántán Johanna megtanult magyarul úgy mint Jörg?

Lacás írta...

Johanna 15millioszor jobban beszel angolul, mint Jorg!Ezzel persze nem Jorgot akarom bantani,mert o is odatette magat!

Sracok a konyvtarmoziban lattam A torvenytisztelo polgar cimu filmet.Azt hiszem ez a magyar cime.
Ha van annyi szabadidotok nezzetek meg,mert jo film.

Szerencsere nem vagyok masnapos,pedig fogyott a bourbon rendesen.
Tegnap alig talaltuk meg az orosz csajokat olyan sokan voltak, panaszkodtak, hogy miert olyan keson estunk be.
Most is jon az egyik vacsira,meg egy chilei is a lenti csaladhoz.
Porit fozunk, vagyis en inkabb csak segitek, mert nem vagyok egy nagy talentum!

Kriszek dandogjatol amugy eleg sokan rettegnek, pedig egy arany az a kutya! Pl. en egy szobaban aludtam vele 2 hetig meg az elejen.
Egyszer mondjuk beszart a szonyegre, elvileg jelezte nekem, csak tul melyen aludtam.

Csinalok tobb nap, tobb kepet is, mert latom, hogy ezeket nagyon unalmasnak velitek!
A videot is megmutatom majd, mikor kizartam magam,azon en is nagyon rohogtem, pedig alapvetoen nem volt annyira vicces:)

Lacás írta...

Bocs,nem angolul,hanem magyarul.

Petya írta...

Herr, sajnálom hogy csak most olvasom hogy nem tudsz jönni. Kár, pedig egy korsót hazavihettél volna.

Pisti, remélem tudtál Johannával magyarul beszélni.

Laci, jó olvasni a kalandjaidat. Azt ne felejtsd el, hogy soha nem a kutya hibás, hanem mindig a gazdi. :)

Lacás írta...

Petya,boldog szuletesnapot!Lassan mostmar csaknem kerik el az ID-t a boltokban:)

Petya írta...

Hehe, köszi a Laci :) - a János által annyira dícsért "szakállomat" is azért növesztem, hogy ne legyen több kínos eset a pénztárnál. :)

Frank Klopas írta...

2 évig ült a wc-n egy kínai nő

Mee Yan Leong egy szép tavaszi napon leült a vécére, és ott is maradt 902 napon keresztül, míg végül a férje megunta ezt az állapotot, és kórházba szállíttatta. Az 58 éves asszony az eltelt két és fél év alatt végig meztelen volt, kásán, kenyéren és kekszen élt, és mindössze tizennyolcszor fürdött meg. Azt állítja, valami erőt érzett, ami az ülőkén tartotta.

Csak az épülésetekért!

Petya írta...

köszönjük Csabikám, ez igazán építő - a kérdés ami felmerült csak annyi hogy 901 napig miért nem rúgdosta le a férje a nőt? :)

Tsutsu írta...

Kiváncsi lennék arra a pillanatra, amikor már úgy érztea férj, hogy elég volt. Akkor dőlt össze a kerti wc, és nem tudott hova menni??

Dzsonasz írta...

Herr? én most néztem meg a későit, tegnap néztem élőben a másikat.
nem volt egyik sem jó meccs, viszont izgalom az volt rendesen, mi a véleményed? Pitta nagyot küzdött :D
hihetetlen hogy azon kívül, hogy mi akkor 24 évesek voltunk (kár hogy nincs félkövér mert a 24 et kiemeltem volna) minden ugyanúgy történik mint 2008ban. lassan meg kellene nézni az akkori lottószámokat.

Pitti írta...

Én sajna nem láttam a hétvégi meccseket. A vasárnap 9órait kezdtem el nézni és kb addig láttam amíg Pitta beállt vagyis az első félidő végéig. Addig jó meccsnek nézett ki.

Hermann írta...

Sajnos én se tudtam nézni élőben de tegnap bepótoltam mindkettőt. Sztem jók voltak. Én annyi különbséget látok 2008hoz képest (a korunkat leszámítva) hogy most a Giants nem az esélytelenek teljes nyugalmával megy a döntőbe, ha nem 50%os eséllyel.

Nagyzee írta...

Ezt nézzétek meg, nagyon fasza:
http://zarthelyiosztaly.blogspot.com/2011/06/richards-scary-busy-and-kamus.html


Ja, és megjött a családi Trónok harca társasjátékunk, szombaton meg is volt az első próbajáték. Kb. 4-5 óra egy parti, és elég összetett. (Stratégiai játék, nem ilyen dobókockás lazulás.) Ha van kedvetek hozzá, valamikor összeülhetünk játszani. 3-6 fővel lehet játszani, 6 az ideális. Erről van szó:
http://boardgamegeek.com/boardgame/103343/a-game-of-thrones-the-board-game-second-edition

Popya írta...

Én leszek az egyik... :)

Petya írta...

Kösz Herr, ma akartam megnézni a SF-NYG meccset...

Pitti írta...

János ezen a fórumon is megkérdezem hogy a tp ételrövidítés mit jelent?

Hermann írta...

Bocs gondoltam Dzsoni írása után egyértelmű volt hogy mi lesz a Super Bowl...

Dzsonasz írta...

Herr, lehet Peti nem tudta mi volt 4 éve. egyébként kevésbé valószínű, hogy a döntőben is hasonló izgalmakat élünk át.
Pitti a tp valóban töltött paprika a tk pedig töltött káposzta, az rh pedig rántott hús. az ltp menü az pedig rh krumplipürével uborkasalátával húsleves előtte. ebből az ltp a lakótelepet jelenti. hogy miért ez az ultimate ltp menü? mert ezt fogyasztják a leggyakrabban.

Petya írta...

azért megnéztem tegnap az ismétlést. nem volt így olyan izgalmas hogy tudtam hogy a G jut tovább de legalább azt nem tudtam hogy.. :)

csabinnyó írta...

én csak azt nem értem, hogy miért mutatják órák hosszat a stadiont az ismétlés alatt is...
mire vannak akkor a cheerleaderek?
vagy legalább bejátszanának ismétléseket addig míg nem történik semmi...
ez így szar! :)

Petya írta...

na ezzel totál egyetértek Csabikám - minek vannak a cheerleadek ha nem mutatják őket? :)

csabinnyó írta...

szegény Egri V. biztos sokat tett a Madridra...:)

Hermann írta...

Egy kis hiánypótlás Macskának és Petinek :)

http://www.youtube.com/watch?v=EeKEzcU8DaY

Zé engem is érdekel a Trónok Harca.

Lacás írta...

Ejjel en meg teniszt neztem, itteni ido szerint 3:30-tol tartott 7:20-ig.
Sajnos Federer mar megint kikapott Nadaltol...Nadalnak volt egy olyan utese, amit a palya szelerol a huto felett nyomta, ha nem latom tenyleg nem hiszem el.
Igazabol tenyleg nem csodalkozok rajta, hogy tulsulyban miert teniszezok kapjak az ev sportoloja dijat.Amit ezek muvelnek!
MCsabi:ki allitja meg Nadalt? En Murraynak szurkolok, lehet azt is megnezem Djokovic ellen.

Ja az NFL nagyon nepszeru itt,mondjuk meccset meg nem nagyon neztem. Egyszer azert belekukkantok.

Hermann írta...

Lacás az idei szezonból már csak egy van hátra.

Pitti írta...

http://www.youtube.com/watch?v=m9YGSFdzPno&feature=related

Tsutsu írta...

Valaki nem akar egy tartalmas bejgyzést létrehozni? Havonta lehetne 1 helyett akár 2 is.

Hermann írta...

Pisti ezt a videót tegnap én is megsasoltam :)

Tsutsu sztem mindannyian ugyanarra a kb. 1 hónapja megígért bejegyzésre várunk :(

Petya írta...

én kétlem hogy az valaha meg fog jelenni. túl sok volt az ígérgetés már itt az elmúlt hónapokban :(

Tsutsu írta...

Én is arra céloztam, de benne hagytam a lehetőséget is, hogy valaki más csináljon végre valami szép kis bejegyzésd. Nem tudom volt-e mostanában valaki "nyaralni"..

Hermann írta...

Jó magam voltam lehet holnap estére összeütök valamit.

Lacás írta...

Pitti, ird mar fel legy szives megint azt a helyet, ahova a kepeket lehet rakni, mert nem talaltam meg.
Koszi!
Probaltam a kepeket beszurni, de meretukbol adodoan szarakodni kene veluk, en meg tudjatok, hogy egy gepelottulos tipus:)
Max. Pisti, te olyan ugyes vagy, betennel egy par kepet nekem.
Majd egy kis szoveget irok hozzajuk.

Amugy majdnem kijutottunk az Orlando-Boston meccsre, mert Peca egyik fonoke 160-ert ideadott volna nekunk egy-egy jegyet.
De egy senkihazi meg befutott es elhappolta elolunk az utolso pillanatban.
A VIP jegy 650et er amugy, jol jartunk volna.
Pecat nagyon megviselte a dolog, le isment a Clubba pokerezni, ahol nyert 700 dollart.:)

Petya, amugy nem nezted meg a kepeket az iwiw-en? Hisz neked pont olyan feleseged van, aki beregisztralt oda anno.
Amugy Dania ota nem keszitettem bejegyzest,ti mar rutinosabbak vagytok benne.